top of page

Algemene voorwaarden

Hier vindt u de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op onze abonnementen voor Vertex Accountancy. Door gebruik te maken van onze diensten en abonnementen stemt u ermee in akkoord te zijn aan deze voorwaarden. Neem alstublieft de tijd om ze zorgvuldig te lezen.

1. Diensten

​

1.1. Vertex accountancy biedt een scala aan boekhoudkundige diensten aan zoals beschreven op onze website en in overeenstemming met het geselecteerde abonnementsniveau.​​

​

1.2. De Softwarelicenties zijn in beheer van Vertex Accountancy. Vertex Accountancy is niet genoodzaakt om deze over te dragen bij beëindiging van de samenwerking/overeenkomst. Wel zal Vertex Accountancy te allen tijde een overzicht sturen van de laatste kolommenbalans en zakelijke gegevens die nodig zijn om verder te kunnen, indien aanwezig.

​

1.3. De specifieke details van de diensten die onder een abonnement vallen, worden beschreven op het moment van inschrijving en kunnen naar eigen goeddunken van Vertex Accountancy worden gewijzigd.

​

2. Abonnementen

​​

2.1. Abonnementen op onze boekhoudkantoor diensten zijn beschikbaar voor verschillende termijnen, zoals vermeld op onze website of overeengekomen tijdens het inschrijvingsproces.

​

2.2. Abonnementskosten zijn verschuldigd op basis van het gekozen abonnementsniveau en de gekozen betalingsfrequentie. Betalingen dienen vooraf te worden voldaan volgens de overeengekomen termijnen.

​

3. Facturering en Betaling

​

3.1. Klanten ontvangen facturen voor abonnementskosten via het door hen opgegeven communicatiekanaal.

​

3.2. Betalingen dienen te geschieden binnen de gestelde termijn zoals vermeld op de factuur. Vertex Accountancy behoudt zich het recht voor om de dienstverlening op te schorten bij niet-tijdige betaling.

​

3.3. Indien een automatische incasso niet kan worden uitgevoerd of wordt gestorneerd, behoudt Vertex Accountancy zich het recht om hiervoor € 7,50 aan administratiekosten in rekening te brengen. Deze kosten worden toegevoegd aan de volgende factuur.

​

4. Annulering en Terugbetaling

​​

4.1. Klanten kunnen hun abonnement op elk moment annuleren door Vertex accountancy hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen.

​

4.2. Indien de klant of Vertex Accountancy in overleg tussentijds het contract wil opzeggen of verbreken, zal een nacalculatie worden uitgevoerd van de daadwerkelijk gemaakte uren. Deze uren worden gecorrigeerd of in rekening gebracht tegen een tarief van € 90,- per uur exclusief btw. Restituties worden niet verleend voor reeds betaalde abonnementskosten, tenzij anders overeengekomen of vereist door de toepasselijke wetgeving.​

​

5. Vertrouwelijkheid

​

5.1. Vertex accountancy verbindt zich ertoe alle verstrekte informatie van klanten vertrouwelijk te behandelen en te beschermen conform ons privacy beleid.

​

6. Aansprakelijkheid

​

6.1. Vertex accountancy zal redelijke inspanningen leveren om de verstrekte boekhoudkundige diensten nauwkeurig en tijdig uit te voeren. Wij aanvaarden echter geen aansprakelijkheid voor verlies of schade die voortvloeit uit het gebruik van onze diensten.

​

7. Wijzigingen in de Voorwaarden

​

7.1. Vertex accountancy behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Klanten worden op de hoogte gebracht van dergelijke wijzigingen via de website of via andere communicatiekanalen.

​

Door gebruik te maken van onze boekhoudkantoor diensten en abonnementen, stemt u in met deze algemene voorwaarden. Als u vragen of opmerkingen heeft over deze voorwaarden, neem dan contact met ons op via de contactgegevens die op onze website worden verstrekt.

​

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

bottom of page